miercuri, 3 ianuarie 2018

IARNĂ ??? INUNDATII GRAVE LA NORD - EST !


                                              3  Ianuarie 2018,ora 15,08 !

                                           Dragii mei,

În aceasta după amiază,in timp ce ma odihneam puţin,vad stand cu ochii închisi,vad inspre NORD -EST o strada care cobora in pantă ,si care strada ,era plina de apă mâloasa.
Prin apa mâloasa ,păseau zgribulite cateva Oiţe cu tot cu mielutii lor.

      

 Image result for INUNDATII IMAGINI Image result for INUNDATII IMAGINIImage result for INUNDATII IMAGINI      .

Dragii mei, chiar daca calendaristic avem un ANOTIMP de IARNA,iata că, nu se mai potriveste ceea ce scrie in CALENDAR. 
Este ANOTIMP de IARNA,dar vom avea ploi torentiale ,Inundatii si alunecari de teren.
In timp ce scriu acum aici, mi se arata si-nspre Sud  ,cum ploua torential ,iar APELE isi vor iesi din matca lor.
Sa ne rugam dragii mei ,la Bunul Dumnezeu si la Măicuta Domnului ca sa ne apere de tot răul si de toata suferinta,chiar daca NOUL SĂU IERUSALIM trebuie curatat de tot ce este rău ,de tot ce -a întinat si întineaza CUVANTUL MANTUITORULUI HRISTOS.  Amin ! 
                                            Cu dragoste,Maria.
                                         

39 de comentarii:

  1. Deci inundatii si miei,ar fii in martie-aprilie in zona subcarpatica,as spune Moldova si Muntenia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 17:55De cand Muntenia e in Nord-ul tarii?

      Ștergere
    2. "In timp ce scriu acum aici, mi se arata si-nspre Sud ,cum ploua torential ,iar APELE isi vor iesi din matca lor." D-na Maria a precizat in mesaj ca e vorba si despre sud.

      Ștergere
  2. Dumnezeu e cu noi si ne pazeste de toate relele DOAMNE AJUTA!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atata timp cat considerati ca extraterestii exista inseamna ca nimic din ceea ce preziceti nu este adevarat.Invatatura ortodoxa si Dumnezeu spune clar ca extraterestii nu exista pt simplu fapt ca Dumnezeu nu I a creat.Daca la sfarsitul lumii se vor arata pe cer creaturi ciudate acestea sunt facute de mana omului folosind tehnogii 3D pt a induce oamenii in eroare , manipulare masonica iluminista!!! Totul e manipulare masonica ce pregateste venirea lui anticrist!!

      Ștergere
    2. Anonim4 ianuarie 2018, 00:17
      Îti respect părerea ta,chiar daca nu ai dreptate! Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvinteze !

      Ștergere
    3. 00.17 Dumnezeu nu a creat pe ET dar l-a creat pe Anticrist?

      Ștergere
    4. 00:17Ba nu,extraterestrii exista -afirma si Sf Grigore Noul Teolog :"in univers su nt mii de populatii"-dar nu toti sunt luminati ,asta e o alta poveste!

      Ștergere
    5. 00 17... De ce era nevoie de o galaxie cu 100 de miliarde de stele (sori) pentru ca omul sa le admire?
      Dar peste 100 de miliarde de galaxii pe alea cine le admira??
      Toate sunt facute cu rost, nu sa fie acolo!

      Ștergere
    6. 00:17 esti in eroare. Pomenesti de masoni illuminati dar habar nu ai cine sunt. Prea superficial gandesti. Tu crezi ca omul are tehnologie sofisticata din inventia mintii lui? Te inseli! Multe din tehnologiile actuale sunt de esenta extraterestra.

      Ștergere
    7. 13:56, totul este creat in si de mintea omului ! Nici nu iti poti imagina ce puternica este MINTEA omului.

      Cand te gandesti ca de atata timp se tot vorbeste de extraterestri... si nimic. Nu vor domn'le sa vina in casa pamantenilor... Poate le pute. Sau se lasa asteptati. De catre cine?

      Chiar crezi ca exista omuletul verde ?!?

      Ștergere
    8. 22:02, stiu cat de puternica este mintea omului. De aceea este foarte important a fi strunita de suflet nu lasata sa-si faca de cap. Cei mai multi oameni traiesc "in minte" autosabotandu-se in ultimul hal. Dar cine sa-i invete? Orbecaie in labirintul creat chiar de ei, negasind iesirea. Grav este ca multi nici nu realizeaza ca sunt intr-un labirint...
      Ideile geniale se regasesc in Marele Ocean al gandurilor nemanifeste (sa ii spun asa?) ... lasate de cineva :) acolo... De aceea auzim ca un x a inventat ceva dar si y la fel, pe urma se cearta care o fi inventatorul? Adevarul este ca niciunul. Au avut doar "antene" mai bine infipte in acel Ocean.
      Totusi exista tehnologie nepamanteana care a fost "oferita" in schimb la altceva, dar din pacate omul este bastinasul inselat cu o "oglinda" nesemnificativa dar pe care el o considera "varful" nestiind ca a oferit in schimb ceva nepretuit care nu ar fi trebuit sa fie vreodata subiectul unui troc.

      Ștergere
  3. 18,04 scrie 'si-nspre sud',deci si-n Muntenia

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce nu dati drumul la mesaje!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 23:28, pentru ca „e blogul meu”, ai uitat motivul?

      Ștergere
  5. Tatal Ceresc sa-i apere pe fratii nostri moldoveni...Cu drag,din inima Ardealului.C.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un civlon bomba se va farma in America si una tormenta de nieve y firio se va forma penyru prima data in Florida dumnezeu si maicuta domnului aparane ocrotestene pazestene amin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce ai acces la i-net, 07:18? Ai probleme ! Un specialist te-a consultat?!? " Rasboi"

      Ștergere
  7. "Un civlon bomba se va farma in America si una tormenta de nieve y firio"
    Asta ce limbă este?
    Am inceput să facem profeții?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai o asemenea postare [prosteala] ca a An 4ian 07;18 , este lasata spre publicare , care nu are nici o noima , iar postari decente sunt oprite la publicare .

    RăspundețiȘtergere
  9. 16.40 este cea cu ,,rasboiul''. Acum a luat alt fir . Tot ce scrie e otova , fara subiect , predicat , zero gramatica , important e sa tasteze.

    RăspundețiȘtergere
  10. Superficiali in gandire si lipsiti de orice logica intelepciune si credinta in Dumnezeu sunt abia cei care cred in existenta extraterestilor! In mod cert Sf Grigore nu se refera la ET ci la existenta lumii ceresti de sfinti de ingeri de arhangheli etc dvs ati interpretat gresit..dar e mai usor sa se creada in baliverne lumesti impachetate "frumos".
    Dumnezeu nu a creat uratul ,nu a creat raul si nici pe anticrist , noi suntem cei care am creat raul ,am transformat binele lui Dumnezeu in rau si cu siguranta Dumnezeu va pedepsi raul la Judecata sa dreapta de apoi. Si daaa suntemm manipulati dintodeauna ac este o realitate un adevar suntem manipulati de lupi imbracati in piei de oaieeee! Cata ironie si batjocora si lipsa de frica de Dumnezeu mai exista!!! Insa aici pe pamant ne bucuram de liberul arbitru si fiecare e liber sa isi exprime propria parere , avem posibilitatea de a alege dar exista un Adevar si acela este Hristos iar eu aleg sa il urmez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3:37Asa este!Dar e scris:Nu judeca ca sa nu fii judecat!

      Ștergere
    2. 3:37vorbirea ta inalta crezi ca va ajunge la inima omului simplu ?Te inseli!Modul tau de sxpunere este plin de aroganta "spirituala"care nu are nimic de-aface cu simplitatea cuvantului lui Dumnezeu.Ar trebui sa inveti din smerenia si intelepciunea omului simplu ca sa pricepi adevarata esenta a cuvintelor lui Dumnezeu.In ceea ce priveste pe e traterestrii am spus ca acestia exista fara a mentiona ca sunt fiinte de lumina.Oare diavolii nu exista?In univers stim ca exista milioane de populatii ,fiinte de lumina dar ,din pacate mai exista si entitati fara lumina.Oare omul a ajuns sa cunoasca toate tainele universului?Domnul spune :"La vremea sfarsitului tainele Mele vor fi cunoscute"Deasemenea la pr. Daniel,arhanghelul ii sune ca la vremea sfarsitului cunoasterea va creste mult.Deci,sa nu ne ambalam ca niste atotcunoscatori criticand pe cei mai mici si nestiutori apasati de nevoi si necazuri caci Domnul are grija de toti!

      Ștergere
  11. 03.37 Te-ai caracterizat

    RăspundețiȘtergere
  12. 03:37, Dumnezeu este iubire, despre ce frica tot vorbesti tu? Eu asa IL stiu pe Dumnezeu si IL simt: doar iubire. Frica nu este proprie adevaratului Dumnezeu.
    In ce priveste Iisus, pe care Iisus il urmezi tu? Pe cel fabricat de biserica si religie? Sau pe cel real, despre care biserica se fereste sa-ti pomeneasca?
    Se stie ca religiile au adus certuri, razboaie si sange, pe cand adevaratul Iisus popovaduieste iubirea, intelegerea, compasiunea.
    Alegerea iti apartine.

    RăspundețiȘtergere
  13. CINE ESTI 5 IAN 00:00 DE RASPUNZI IN LOCUL MARIEI-CA EA ZICE CA NU SE ASCUNDE IN ANONIMAT --MAI, MAI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CATEGORIC,nu scriu niciodata sub anonimat ! Eu nu ma joc cu al LUI DUMNEZEU CUVANT !

      Ștergere
  14. Vorbesc despre frica de pacat, despre incercarea /straduinta de a nu gresi si de a nu incalca cuvantul si invatatura lui Dumnezeu.Incearca sa intelegi dincolo de "cuvinte" si sa interpretezi dintr o perspectiva spirituala, sa interpretezi cu sufletul si in profunzime , nu te lega strict de un cuvant nu interpreta adliteram.Dumnezeu da este iubire si bunatate infinita nu este frica dar in acelasi timp este si drept si corect si de aceea va exista judecata de apoi unde va desparti binele de rau unde oamenii rai vor merge in iad iar oamnenii buni in rai.Dumnezeu este bun dar negresit va pedepsi pacatul, raul, greseala si orice incalca cuvantul sau.Nu te lasa mintit de faptul ca toate iti sunt ingaduite pt ca Dumnezeu e bun pt ca Dumnezeu nu iti ingaduie pacatul.Deci frica de Dumnezeu trebuie interpretata ca respect si iubire fata de Dumnezeu respectandu i legile si invatatura sa .Avand astfel frica si rusinea de a pacatui avand frica de pacat vom intelege ca lui Dumnezeu nu I sunt placute pacatele si astfel iubindu l pe Dumnezeu care este iubire din respect si iubire pt Dansul noi nu vom pacatui.Prin iubire nu trebuie sa intelegi fatul ca totul ti e permis sau ca iti sunt acceptate comoditatile si placerile acestei lumi , Dumnezeu chiar daca este iubire infinita are totusi niste reguli care trebuie urmate si respectate.Biserica ortodoxa il propovaduieste pe adevaratul Dumnezeu cu toata invatatura sa corecta si adevarata si folositoare pt mantuirea noastra.Nu fi prea permisiv cu tine insati si intelege ca singurul nostru scop ar trebui sa fie mantuirea care nu se obtine gratuit batand asa din palme ci cu putina nevointa din partea noastra pt ca cu adevarat ar trebui sa fim plini de bunatate si fapte bune, sa te lasi pe tine in favoarea semenilor tai din jur sa traiesti doar pt a ajuta pe ceilalti, sa ii ierti pe cei ce ti au gresit etc etc Procedezi asa??? Daca tu faci deja ac lucruri si iti vin natural pur si simplu fara nici un efort inseamna ca ai un mare dar si ca tu te vei nevoi mai putin pt a obtine mantuirea.Daca noi am fi buni cu adevarat si in mod natural si nu am pacatui si am ajuta pe semenii nostri ne am mantui mai usor si sigur.Se asociaza ac ideie de sacrificiu care pe tine te deranjeaza atat de tare pt ca da intr adevar pt noi oamenii care suntem slabi in credinta este un sacrificiu sa renuntam la propriul orgoliu sau ne este greu sa iertam pe cei ce ne ranesc dar si pt faptul ca in momentul in care tu renunti la tine in favoarea altora automat sacrifici ceva din tine. Deci nu te mai speria atat de tare cand invatatura crestina vb despre sacrificiu despre suferinta si nu doar de iubire asa cum vrei tu tu sa auzi.Iubire inseamna suferinta si sacrificiu nu desfatare nu comoditate si nu placeri lumesti si ingaduinte la orice sub pretextul iubirii intelese gresit/eronat.imi pare rau dar tu interpretezi eronat iubirea ,roaga te si citeste mai mult si straduieste te sa intelegi corect si in profunzime fara sa fii ironic cu propria ta persoana si nici cu a celor din jurul tau care incearca sa simti dintr o perspectiva cu adevarat spirituala si crestineasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1:44,iti raspund. Am putin timp la dispozitie dar vreau sa te ajut si iti scriu acest mesaj. Sa ridicam un pic nivelul!
      Deci, frica de pacat... daca iti este frica de ceva, vei atrage acel ceva catre tine. De ce ti-e frica de aia nu scapi.
      Pacatul, cum ii spui tu, nu are putere asupra celui Nascut din Nou. Ce inseamna sa fi nascut din nou, vezi in Ioan 3. (ma refer la nasterea din Duh nu la botezul copilului mic, este o chestie complet diferita, clar sa fie, cu toate cei mai multi identifica nasterea din nou cu botezul copilului. Este gresit.)
      Cel nascut din Duh nu mai este inrobit de lume si ce este in ea. Intelegi? Vede lucrurile mult diferit decat cel nenascut din Duh. Le vede din perspectiva divina. Iti vorbesc din experienta.
      Caci:
      "8.Vântul suflă unde voieşte şi tu auzi glasul lui, dar nu ştii de unde vine, nici încotro se duce."(Ioan 3) Astfel este cu oricine e născut din Duhul.
      Lumea cu sistemul ei nu are nimic divin in ea. Stapanul lumii este Satan. Cine este prins "in lume" nu IL are pe Dumnezeu ci pe celalalt inlauntru lui, se inseala daca el crede ca este altfel (doare ce spun, dar este asa). Iisus a refuzat lumea cu toate ca a fost ademenit cu ea de catre Satan.
      Un om nascut din nou, are Divinitatea inlauntru lui. Toate legile sunt scrise in inima lui. Natura lui este asa. Nu are nevoie sa se straduiasca sa respecte legi pentru ca totul este in inima lui si este atat de natural. Este un om nascut din Dumnezeu caci a dat "mortii madularele sale" iar pacatul nu mai poate fi lucrator in el.
      "1.Ce vom zice deci? Rămâne-vom, oare, în păcat, ca să se înmulţească harul?
      2.Nicidecum! Noi care am murit păcatului, cum vom mai trăi în păcat?" Romani 6.1
      Iubirea divina pe care o simti odata ce ai primit Duhul Lui este diferita de cealalta iubire pamanteana. Este o stare de gratie. Un om care este in stare de gratie nu are cum sa fie decat iubire divina caci Duhul Lui odihneste in el. Si astfel devine un Om Nou, iubit de Tatal, care prin natura sa nu mai are cum sa faca rau vreodata.
      Starea de gratie nu inseamna suferinta si nici sacrificiu, este doar Iubire si contopire in Frumusetea si Mireasma Divina. Nu mai esti tu ci Dumnezeu care locuieste in tine! Caci "M-am răstignit împreună cu Hristos; şi nu eu mai trăiesc, ci Hristos trăieşte în mine." Galateni 2.20.
      Ar mai fi multe de scrie, dar deocamdata atat. Numai bine!

      Ștergere
  15. 1.44 Cred ca esti popa si traiesti din pomeni,dind sfaturi despre bunatate. Cum te-ai comporta daca ai trai in lumea reala,in saracie? Adica sa faci ceva sa-ti multumesti patronul(multe piese,multe hectare arate,multe farfurii spalate) iar banii obtinuti sa nu-ti ajunga,sa fii nevoit sa furi cite ceva de la locul de munca(cutiva saci de griu,citeva piulite) iar din nimicul furat sa dai si la doctori,daca ai facut economie la caldura. Asa ca,n-ar fi drept ca dupa o viata imbuibata de popa sa te reincarnezi ca si copil in o familie de tilhari saraci,ca sa vada Dumnezeu cum te comporti?
    23.27 e la alt nivel,are dreptate,un spirit evoluat nu are nevoie de sfaturile popilor,dar se poate insela in alta privinta,caci Dumnezeu nu prea exista

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 18:40, Dumnezeu este in interiorul omului, nu-L va gasi altfel. Daca vrea cineva sa-L cunoasca acolo IL va gasi, este o chestiune tare personala asta. In exterior vom vedea forme de manifestare ale Lui. Dar in planul fizic se manifesta si altul, caci ii este ingaduit deocamdata.

      Ștergere
  16. Saracia este o binecuvantare! Este suficient sa ai paine si apa dar sa ai o inima buna si sa faci chiar si in aceste conditii numai binele.asa ca nu mai da vina pe saracie, nu pune "pe spatele saraciei" rautatea ta 18:40.In lumea reala in care traim cu totii avem necazuri si incercari, nimeni nu este ferit.Totul depinde de atitudinea si comportamentul pe care il abordezi si de educatia culturala si religioasa si educatia celor 7 ani de acasa , de experienta si intelepciunea pe care o ai si in special de cat de adevarata si puternica este credinta ta in Dumnezeu! Nu da vina pe saracie sau asa zisa "lume reala" da vina pe tine 18:40.si pt ca sa ti potolesc curiozitatea ta sa stii ca nu sunt preot si in nici un caz un pastor sectant ca 23:27 care se inseala singur si ii inseala si pe ceilalti mai slabi in credinta prin si cu invataturile sale gresite si eronate ci sunt un crestin ortodox simplu si cu inima curata care a inteles corect invatatura lui Hristos! Si 23:27sa stii ca ceea ce ai scris si spus sub nici o forma nu ridica conversatia la un nivel inalt ci dimpotriva viziunea ta este goala falsa si lipsita de informatie fara adevar fara esenta.Numai Iisus Hristos a fost fara de pacat noi oamenii suntem pacatosi dar ne curatim de pacate prin taina Sf Spovedanii si a Sf Impartasanii.Imi pare rau pt voi ca va inselati si va amagiti cu teorii eronate si concepute dupa bunul vostru plac .si inca ceva chiar in Biblie e scris nu aruncati/nu dati margaritarele in gura porcilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gresit 23:50. Nu am vreo treaba cu sectarii la care tu faci referire. Lasa orgoliul deoparte caci nu foloseste. Referitor la sectari, si aceia gresesc. Nasterea din Duh, nu se intampla printr-un ritual. Niciodata! Nu este nimic programat vizavi de nasterea din Duh. Este o chestiune foarte personala care se intampla, pur si simplu vine. Am ales sa-ti scriu din trairea mea personala pentru a te ajuta. Dar nu prea ai inteles tu. Din suflet imi doresc sa cunosti acea stare de gratie divina! Abia atunci vei cunoaste.
      Aceasta traire in Duh, despre care vorbesc va veni cand sufletul tau va fi pregatit pentru aceasta. Incearca sa compari ce iti spun eu cu inflorirea unei flori atunci cand vine primavara. Vine de la sine cand este timpul potrivit. Numai bine!

      Ștergere
    2. 23.50 Gresesti cam des,eu nu am dat vina pe saracie. M-am intrebat cum te-ai fi comportat daca te nasteai in o familie de hoti saraci. De ce nu ne spui daca esti sarac? De ce sint rau,ca te-am certat ca l-ai jignit pe Sorin doar ca crede altceva decit tine?

      Ștergere
  17. A marturisi adevarul nu inseamna sa fii orgolios.In Vechiul Testament Dumnezeu a vorbit poporului Său prin gura Prorocului Iezechiel: „Lepădaţi de la voi toate păcatele voastre cu care aţi greşit şi vă faceţi o inimă nouă şi un duh nou.„Vă voi da inimă nouă şi duh nou vă voi da.“ Iar împă­ratul David s-a rugat Domnului astfel: „Inimă curată zideşte întru mine şi duh drept înnoieşte întru cele dinlăuntru ale mele.” Această naştere din nou schimbă din temelii viaţa omului, reînnoindu-i întreaga fiinţă. Ea este însoţită de simţiri şi cugete noi, dumnezeieşti, de o nouă însuflare şi de o dra­goste arzătoare pentru Sfânta Scriptură.Omul trece de la realitatea pământească la realitatea cerească.Înnoirea şi renaşterea omului sunt ţelul de căpătâi ale Evangheliei lui Hristos. Sfântul Petru, de pildă, vorbea despre naşterea din nou „nu din sămânţă stricăcioasă, ci din nestricăcioasă, prin cuvântul lui Dumnezeu cel viu şi care rămâne în veac“.Domnul ne cere să împlinim lucruri care pentru mintea noastră omenească pot părea lipsite de noimă. De pildă, El ne porunceşte să ne urâm pe noi înşine şi însăşi viaţa noastră, dacă vrem să fim ucenicii Lui. Ţelul acestor porunci aspre este însă unul ceresc şi mântuitor, căci sunt menite să ne călăuzească la renaşterea întru viaţa cea veşnică.În al doilea rând, ne împăcăm cu semenii noştri, trăind in pace şi înţelegere cu tot omul.
    În al treilea rând, ne împăcăm cu viaţa noastră. Nu ne mai tulburăm şi nu ne mai facem griji pentru ce se va întâmpla cu noi, fiindcă ne încredinţăm pe noi înşine cu nadejde proniei lui Dumnezeu.În acest chip ne păstrăm pacea, oricâte greutăţi ne-ar aduce viitorul, pentru că ne punem toată nădejdea în Dumnezeu, Care neîncetat veghează asupra noastră în marea Sa iubire de oameni.
    În al patrulea rând, ne împăcăm cu noi înşine. Fiind pe deplin împăcaţi cu Dumnezeu şi ştiind că veşnicia a început să ne ocârmuiască viaţa. Trupul, mintea şi inima, toate mădularele şi simţurile noastre lucrează în desăvârşită armonie, căci Dum­nezeu ne-a dat puterea să trecem zidul firii noastre căzute şi să nu mai vieţuim nouă înşine, ci lui Hristos Care sălăş­luieşte în noi. Totuşi, chiar şi cele mai înalte daruri duhovniceşti şi cea mai adâncă pace nu sunt decât chezăşia vieţii dumnezeieşti, de care ne vom împărtăşi pe deplin în veacul viitor.Primind pregustarea celor ce vor să fie, petrecem în nă­dejdea vie şi în aşteptarea unor lucruri încă şi mai mari. O astfel de nădejde ne ajută nu doar să vieţuim în chip înţelept aici pe pământ, dând întâietate celor netrecătoare faţă de cele vremelnice, ci ea însăşi poartă mărturie vieţii veşnice care deja s-a sălăşluit întru noi”.Orice om care are inima buna si implineste cuvantul lui Dumnezeu are nastere in duh si traieste aceea stare frumoasa crestineasca pe care o mentionezi si tu si se obtine prin multa rugaciune si fapte bune.02:16 ar trebui sa te preocupe mai mult cei ca 19:02 care din pacate sunt sceptici in credinta si in existenta lui Dumnezeu si sa le demonstrezi prin fapte si vb ca gresesc. Indiferent in ce familie te nasti si cresti la un moment dat ai posibilitatea de a alege intre bine si rau pt ca Dumnezeu ti se descopera sub o forma sau alta deci tot tu esti responsabil de actiunile si viata pe care o alegi sa o ai,de alegerile noastre depinde viata pe care o avem si da chiar daca te nasti intr o fam de talhari la un momentdat in viata ai posibilitatea de a intelege ca nu e bine sa furi ai posibilitatea de a studia etc etc este suficient sa vrei si miracolele se intampla. este putin relevant sa stii daca eu sunt sarac sau nu ci faptul ca in orice situatie din cele doua exista posibiliatea de a alege sa faci binele.Abia cei suferinzi si incercati in aceasta viata il iubesc cu adevarat pe DUMNEZEU,putini sunt cei care sunt instariti si au de toate si pe deasupra il si slavesc si iubesc si marturisesc pe DUMNEZEU.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 20:54, ca sa ajungi la nasterea din nou incearca sa traiesti in Spirit si nu in trup (nu stiu daca ma intelegi). Ai sa vezi ce se intampla. Detasare, simplitate, abandon. Lumea cu ale ei este un fir de praf, este nimic. De fapt nu mai conteaza. De aceea spuneam detasare. "Sunt, dar nu sunt." caci "Nu eu mai traiesc, ci Hristos traieste in mine".
      Prin ratiune si efort propriu nu vei ajunge niciodata la nasterea din Dumnezeu. Este o cale care nu duce unde trebuie. Nu prin efortul tau ci prin Gratia Lui vei deschide portile! De fapt EL le va deschide pentru tine! Vei vedea atunci si "dincolo" cum este, vei vedea Imparatia inca de pe acum.
      Numai bine!

      Ștergere
  18. 20:54 Esti agasant si obositor!Nu ti-a cerut nimeni aceasta expunere pe care o stim si noi.Nu te face invatator daca nu stii sa tii masura. Cred ca treci printr-o criza spirituala.L-ai descoperit de curand pe Dumnezeu si nu stii cum sa folosesti preaplinul din cuvantul lui Dumnezeu(Nu al tau!)Sfatul meu - cu masura si cu smerenie,mai ales daca nu ti-a cerut nimeni sa o faci!

    RăspundețiȘtergere
  19. 22:49Ai dreptate!Scurt si la obiect!

    RăspundețiȘtergere