miercuri, 10 ianuarie 2018

MARELE CUTREMUR ???


                                    Noapte de 9 - 10 Ianuarie 2018 ,ora 1,40 !

                                           Dragii mei,

Nu mi-as fi dorit niciodata ca sa aud aceste cuvinte,pe care le-am auzit in aceasta noapte.
Atunci cand le-am auzit,le-am notat doar in caiet si dat fiind ora foarte tarzie,am inchis calculatorul si mi-am zis că voi scrie maine despre MARELE  CUTREMUR.
Dar constiinta nu mi-a dat pace, si chiar daca unii dintre voi ma veti acuza ca as semana panica intre Semenii nostri, trebuie sa scriu ce mi s-a transmis despre MARELE CUTREMUR care,nu este obligatoriu sa fie chiar in Romania.
                             
                                    Image result for SEISMOGRAF.

Daca ati fi langa mine acum, ati vedea ca abia vad literele pe tastatura din pricina lacrimilor care-mi curg odata cu Rugaciunea catre Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,ca sa nu-si intoarca Faţa sa de la noi Fiii Săi.
A trecut aproape o ora de la primirea MESAJULUI,iar eu continui sa ma rog cu lacrimi, si inca nu stiu cum sa scriu si cum sa-i dau drumul acestui MESAJ.
Si totusi trebuie s-o fac; trebuie sa continui a asculta Cuvantul Lui IISUS HRISTOS si sa nu ma abat de la CALEA  si ADEVARUL SĂU.
Iata dragilor ce graia un prim glas in clipa cand ,eu mi-am zis ca voi inchide calculatorul,ca sa ma culc.
Citez:
                  " Se întâmpla Marele Cutremur !

Iar un alt glas intreaba cu uimire:

                  Marele  Cutremur?"

Iar in aceasta clipă ,vad in dreapta mea deasupra mesei la care scriu, vad scris in aer cu litere mari albe si stralucitoare,vad scris asa:

               Marele Cutremur !"

După care,totul dispare !
Prieteni dragi, chiar daca este vorba de un Cutremur mare, asa cum am scris mai sus,ne putem gandi si la un alt loc in lumea asta mare,in care sa se produca un mare Cutremur,asa cum au mai fost de altfel,iar Romania a fost si ne rugam cu totii ca sa fie ocrotita si ocolita de aceste mari dezastre.
Pentru mine,cum si pentru majoritatea dintre voi dragilor, oriunde s-ar produce acest mare Cutremur,ma doare inima si sufletul pentru Semenii nostri care vor avea de suferit.
Îl implor pe Bunul Dumnezeu si pe Maicuta Domnului ,ca sa tina cu Mâinile SALE intreaga Planeta Pămant,si s-o apere de tot răul si de orisice Dezastru natural sau provocat de mâna omului.
         Image result for maica domnuluiImage result for sfanta treime
Chiar daca noi am uitat sa ne mai indreptam ochii catre Cer, Îl rugam ca sa ne ierte si sa ne indrepte spre Calea cea bineplacuta Lui,si sa nu ne dea pierzarii.
Asa cum am mai scris dragii mei, acum mai mult ca niciodata ,este timpul Rugaciunii inimii,a Rugaciunii fierbinti catre BUNUL DUMNEZEU si catre MAICUTA DOMNULUI ,si astfel ,sa cerem mila ,iertare si dragoste ca nu cumva DUMNEZEU sa -şi intoarca Faţa Sa de la noi robii Săi.
Eu nu stiu unde si când anume va avea loc un Cutremur mare, dar vom auzi dragilor de un astfel de Cutremur mare. 
Sa dea Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului, ca sa nu fie si pierderi de vieti omenesti la acest Cutremur mare ,despre care vom auzi.
Doamne ,Te rugam ajuta- ne ca sa facem Voia TA si sa implinim Poruncile Tale.Amin!
Doamnă si Stăpâna noastra a tuturor,Te rugam Stapana,acopera-ne cu Mila si cu Iubirea Ta de oameni,Amin.
                                    Cu dragoste,Maria.
P.S.
Prieteni dragi, 
Sa nu uitam nici de acest Mesaj:


Dumnezeu există - Mărturii.: APĂRĂ-NE DOAMNE ! DOAMNE TE ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../apara-ne-doamne-doamne-te-ruga...

Translate this page
1 day ago - APĂRĂ-NE DOAMNE ! DOAMNE TE RUGAM , APARA -NE ! 8 Ianuarie 2018,ora 6,34 ! Dragii mei, O lumina alba si stralucitaore ma trezeste ,si astfel,vad dragilor sub mijloc de Cer,chiar pe Bolta Cerului de noapte senin,vad cum o Forţă nevazuta ne scrie cu litere din Lumina alba orbitor de stralucitoare ...

                 

15 comentarii:

  1. Luca Cap. 21/11. Şi vor fi cutremure mari şi, pe alocurea, foamete şi ciumă şi spaime şi semne mari din cer vor fi.
    Marcu Cap.13/7.Iar când veţi auzi de războaie, şi de zvonuri de războaie, 《să NU VĂ TULBURAȚI, căci TREBUIE să fie》, dar încă nu va fi sfârşitul.
    13/8. Şi se va ridica neam peste neam şi împărăţie peste împărăţie, vor fi cutremure pe alocuri şi foamete şi tulburări vor fi. Iar acestea sunt începutul durerilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred că este de rău. Literele sunt albe- strălucitoare!
    Poate va fi ceva ce va cutremura, în sens metaforic,lumea.Ceva ce era planificat să se întâmple.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu cele spuse de anonim 04.08. Cred că este vorba de venirea lui Iisus Hristos care va cutremura sufletele noastre. Cuvintele sunt de un Alb Strălucitor și nu arată nici un desfășurător care să indice apariția unui cutremur.

      Ștergere
    2. Se prea poate,anonim 10 ianuarie 2018, 15:13!
      Faptul ca se mai intampla cutremure mari dar fara pagube,sunt descarcari ale energiilor pamantului normale.
      Albul stralucitor inseamna protectie ,chiar de se scutura pamantul.
      Pacat ca Maria gandeste ca se pot intampla dezastre in loc sa vada Protectia Divina.
      Dumnezeu ii arata ,dar ...

      Ștergere
  3. Rugaciune smerita inaintea Domnului si ganduri curate catre semenii nostri! Doina

    RăspundețiȘtergere
  4. Un inceput de an cu atatea dezastre prezise nu cred ca este de bun augur, desi unii numerologi sustin ca 2018 va fi un an bun. Daca acest mare cutremur va fi in Romania, ceea ce nu este exclus, va fi greu pentru noi romanii fiind o tara saraca si secatuita de atata hotie si scandaluri politice care nu se mai sfarsesc. Si Pr. Arsenie Boca spunea ca va fi un mare cutremur in Romania si va fi afectat foarte puternic capitala Bucuresti. Poate asa o sa ne uneasca Dumnezeu din nou fiindca noi romanii doar la necazuri ne unim si tinem unii la altii. Doamne ajuta-ne sa trecem prin toate cate ne sunt harazite noua.

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost un cutremur de 7,6 in Marea Caraibelor intre Honduras și Cuba la o adâncime de 10 km,este așteptat tsunami pe o raza de 1000 km; citiți știri pe surse.

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria ai primit mai multe mesaje avertisment precum marele cutremur, Romania in doliu national, cifra 4 indoliata (probabil sa fie luna aprilie), apara-ne doamne, un cutremur intens leagana pamantul, parlamentul Romaniei flori de musetel, etc, care s-ar putea sa fie in legatura unele cu altele. Poate ca asa vrea bunul Dumnezeu sa ne uneasca, fiindca noi romanii doar la necazuri suntem uniti. Parca nu se mai sfarseste galceava in tara asta si cred ca Dumnezeu nu mai stie ca sa faca cu noi si ne da asemenea evenimente pe care probabil ca le si meritam.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ține de noi dacă se întâmplă sau nu.La noi sau în altă parte marele cutremur va face victime pentru ca nu am auzit de cutremur fără victime.
    Ce e scris să se întâmple se va intampla. Biblia nu minte!
    La noi va fi foarte greu pentru ca nu mai sistem sanitar iar la calamități nu avem nimic pus la punct sau plan de urgență. E trist ca nu putem face absolut nimic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca a fost inca un mesaj panicard pentru romani, fiindca lucrurile s-au intamplat in alta parte. Vom pati ca Petrica si lupul, iar cand se va intampla la noi nimeni nu va mai crede in spusele/previziunile Mariei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Maria,mesajul tău a fost postat la ora 02:50. Conform blog.


    Datele cutremurului :

    Magnitude:7.6
    Region:NORTH OF HONDURAS
    Date time:2018-01-10
    Ora:02:51:32 / 3 UTC
    Location:17.40 N ;83.59 W


    Poate că ai văzut în direct.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noapte de 9 - 10 Ianuarie 2018 ,ora 1,40 !

      La aceasta ora a Romaniei ,am primit MESAJUL.
      Pana m-am hotarat ca sa scriu articolul, a trecut o oră.
      Nu conteaza data publicarii articolului, ci importanta este ziua si ora cand s-a primit MESAJUL. Nu am cum sa scriu imediat ce primesc MESAJELE. Si cum nu am voie sa modific nimic, scriu intocmai precum mi se arata si mi se graieste.

      Ștergere
    2. 15:29, chiar vrei sa te credem... Vocea spune: nu.

      Ștergere
  10. Nu punem la indoiala mesajele transmise, dar daca nu sunt comunicate locatia si timpul (cand se va intampla), oricine poate spune ca va fi un cutremur fiindca cu certitudine undeva in lume candva va fi un cutremur. Maria, ai putea sa transmiti mental celor ce dau mesajul ca sa fie mai concreti in mesajele pe care ti le dau?. Ai incercat vreodata sa obtii informatii mai concrete?. Altfel, sunt doar niste informatii transmise oamenilor dar de niciun folos fiindca nu se stie unde si cand.

    RăspundețiȘtergere
  11. D-na Maria,acest mesaj nu se refera la un mare cutremur ce se petrece,undeva,in lume,ci la ...Marele Cutremur- o formulare specifica Vrancei noastre,miilor de intrebari puse de-a lungul anilor,titlurilor de articole din presa noastra,etc.De ce nu recunoasteti ca mesajul a fost clar ,pentru noi?Daca maine va avea loc ,la noi, Marele Cutremur,ce ati zice? Sunt semnale de peste tot, ca timpul pana la Marele cutremur este tot mai mic.Un cutremur produs nu stiu-unde,intr-un ocean,fara pierderi de vieti omenesti,nu poate constitui subiectul mesajului divin primit de dvs.Faceti sa se inteleaga asta,nu mai ocoliti ! Imi veti raspunde ca nu stiti.Ok! Dar acea formulare ..,,Marele cutremur",nu v-a dat de gandit?Mie...DA!Va respect si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere