luni, 9 aprilie 2018

ATENTAT LONDRA ? ATENTIE LONDRA !


                                                   Noapte de 8 -9 Aprilie 2018,ora 1,14 !

                                           Dragii mei,

În aceasta noapte, in timpce scriam aici pe Blog,aud glas in dreapta mea,cum spune asa:

                              " Londra !
                                  Să vină  in Londra !"

Dragii mei, stim cu totii ca aceaste cuvinte nu pot insemna decat, o posibila Tragedie, un posibil Atentat terorist.
Datoria mea in Faţa Lui HRISTOS MANTUITORUL nostru drag si scump,este de a scrie toate cate-mi arata.
Sa ne inchinam Domnului si Maicii Domnului,si sa-i daruim inima noastra,sufletul si cugetul nostru, si astfel, nu vom mai gresi in drumul nostru spre mantuirea sufletului.   
                                Cu dragoste,Maria.             


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu